Kent u ons klantenportaal al?

We communiceren steeds vaker via e-mail. Zowel superbelangrijke e-mails als reclame komen ongestoord onze inbox binnen. Het overzicht behouden op die continue stroom van informatie is niet altijd makkelijk. En soms vergeten we zelfs belangrijke e-mails als we er niet meteen op reageren. Om die problemen aan te pakken, heeft Axxi het klantenportaal in het leven geroepen.

Ik heb reeds toegang

Naar het klantenportaal

klantenportaal

Ons online klantenportaal biedt ons de mogelijkheid om standaardbrieven in uw mailbox makkelijk op te vragen en te controleren. Het stelt u ook in staat om makkelijk documenten uit te wisselen met uw dossierbeheerder. Is uw document te groot om via e-mail te versturen? Dan kunt u het simpelweg uploaden naar ons klantenportaal.

Zippen is dus niet meer nodig en andere applicaties om bestanden mee door te sluizen ook niet.

Met ons klantenportaal blijven wij steeds op de hoogte van uw dossier en zijn uw dossier- en klantgegevens steeds up to date. In de toekomst zullen we dit nog verder uitbouwen tot een interactief platform, waar u steeds terecht zal kunnen voor al uw boekhoudkundige formaliteiten.

Meer informatie vragen